Zakaj lahko verjamemo v učinkovitost zunanjih digitalnih zaslonov?

Zunanji oglasi različnih oblik še naprej osvajajo evropska in svetovna mesta, med njimi pa vse bolj kraljujejo digitalni zasloni. Sredstva, ki jih svetovni oglaševalski guruji namenjajo digitalnemu zunanjemu oglaševanju, rastejo v nebo, tako kot tudi priložnosti za kreativno predstavitev blagovnih znamk, produktov in storitev, ki jih ta način oglaševanja ponuja.

Združenje Out of Home Advertising Association of America (OAAA) je v enem svojih poročil povzelo trende in ugotovitve, ki so v zadnjih letih zaznamovali zunanje oglaševanje. V njem je med drugim na podlagi podatkov agencije Nielsen izpostavilo nekaj številk, ki same zase govorijo o tem, zakaj digitalni zasloni vse bolj zavzemajo zunanje oglasne prostore evropskih in svetovnih mest, in pričajo o njihovi učinkovitosti:

  • 62 odstotkov potrošnikov je v obdobju enega meseca zaznalo oglas na zunanjih digitalnih zaslonih,
  • 65 odstotkov tistih, ki so videli digitalni zaslon, je nato poiskalo oglaševalce, obiskalo njihovo spletno stran ali fizično poslovalnico,
  • 52 odstotkov tistih, ki so videli digitalni oglas, je po tem na mobilnih napravah bodisi obiskalo spletno stran oglaševalca bodisi naložilo njegovo aplikacijo, skeniralo QR-kodo, uporabilo popust ali opravilo spletni nakup.
(Vir: Out of Home Advertising Association of America – OAAA)


In zakaj imajo zunanji digitalni zasloni tak učinek?

 

So atraktivni, opazni in izstopajo.

Ob vsesplošni poplavi oglasov so zunanji digitalni zasloni zmagovalci v boju za pozornost uporabnika. Zaradi njihove izstopajoče podobe, velikosti in dinamične atraktivne slike jih je skoraj nemogoče spregledati. Pritegnili naj bi za več sto odstotkov več pogledov kot klasični statični oglasni panoji.

Sposobni so ujeti in zadržati pozornost.

Zunanji digitalni zasloni ljudi nagovarjajo v njihovem vsakdanjem okolju, v trenutkih, ko so za to najbolj dovzetni, saj njihova pozornost takrat ni razpršena med druge vsebine in medije, zato jo je lažje ujeti. Ker oglasa ni mogoče zapreti ali ga prevrteti naprej, pozornost uporabnika lahko zadržijo tudi dlje časa.

So popolnoma prilagodljivi.

Omogočajo hitro spreminjanje in menjavanje vsebin ter njihovo prilagajanje trenutku in lokaciji. V primerjavi s klasičnimi reklamnimi panoji se lahko na digitalnih povsem preprosto in hitro na isti lokaciji izmenjuje več različnih oglasov, prilagojenih trenutnemu času, vremenu in drugim okoliščinam.

So idealen prostor za kreativne, “pametnejše” in celo tridimenzionalne oglase.

Digitalni zasloni podpirajo najrazličnejše formate, kot so videi, slike in animacije, ter ponujajo neskončno možnosti za ustvarjanje posebnih učinkov, kreativnih, inovativnih, dinamičnih in interaktivnih vsebin in podob, ki pritegnejo še tako zahtevno oko. Na zunanjih digitalnih zaslonih je mogoče objaviti tudi oglase v 3D-obliki ter tako ustvariti še prepričljivejšo in še bolj atraktivno podobo, ki je prava paša za oči in ima na respondente še posebej močan učinek.

Zaradi svoje privlačnosti vse pogosteje postajajo viralne zvezde na družbenih omrežjih.

Pri OAAA so v Združenih državah Amerike ugotovili zanimivo povezavo med zunanjimi oglasi in družbenimi omrežji. Uporabniki družbenih omrežij in ustvarjalci vsebin namreč privlačne in kreativne zunanje oglase pogosto delijo na svojih profilih, kar zunanjim oglasom prinaša dodaten doseg in še več občinstva.

  • Več kot 80 odstotkov vprašanih uporabnikov Tik Toka, Facebooka in Instagrama je povedalo, da pri uporabi teh družbenih omrežij pogosto opazijo fotografije ali posnetke zunanjih oglasov.
  • Skoraj 50 odstotkov uporabnikov družbenih omrežij po tem tudi obišče spletno stran oglaševalca.
(Vir: Out of Home Advertising Association of America – OAAA)

To je le nekaj razlogov, zaradi katerih tudi na TSmedii trdno verjamemo v moč in učinkovitost zunanjih digitalnih zaslonov, ki vse bolj osvajajo tudi slovenski oglaševalski prostor. Zato smo ustvarili družino zunanjih digitalnih velikanov, ki velja za eno najvidnejših v regiji.


Prednosti, ki jih digitalni velikani TSmedia ponujajo oglaševalcem:

 

Zagotavljajo nacionalno pokritost.

Ta hip družina velikanov TSmedia šteje 27 članov, ki so razporejeni po devetih različnih mestih na območju vse Slovenije. V kratkem se jim bodo pridružili še novi velikani na novih lokacijah. Tako oglaševalcem omogočamo prisotnost po vsej Sloveniji.

Dosegajo veliko število respondentov.

Zunanji digitalni zasloni stojijo na najpomembnejših mestnih vpadnicah in najfrekventnejših lokacijah mest, zato zagotavljajo veliko število respondentov. Posamezni digitalni velikan TSmedia jih lahko dnevno doseže od 31.500 do 58.800.

Uporabljajo najsodobnejšo in energetsko učinkovito tehnologijo.

V podjetju TSmedia se ves čas trudimo biti v koraku z najnovejšimi digitalnimi smernicami, zato zaslone redno posodabljamo. V zadnjem obdobju smo velik del svojih velikanov posodobili z novo zaslonsko opremo ter naprednejšo in energetsko bolj varčno LED-tehnologijo, ki porabo zmanjša za kar 25 odstotkov. Poleg tega nova zaslonska oprema omogoča za 125 odstotkov izboljšano ločljivost in večjo svetilno prilagodljivost s senzorji, ki aktualno stopnjo svetilnosti prilagajajo ambientalnim pogojem na lokaciji, zaslone pa med 24. in 5. uro zatemnimo.

Pustijo nižji ogljični odtis kot klasični oglasni panoji.

Ogljični odtis je pri uporabi zunanje digitalne zaslonske opreme, ob upoštevanju njene življenjske dobe, nekajkrat nižji kot pri uporabi klasičnih plakatnih mest v enakem obdobju. Z digitalnimi zasloni se namreč izognemo tonam uvoženega papirja, ki se ga zavrže, velikim količinam barv in agresivnih lepil ter prevozom plakaterjev na lokacije za vsakokratno spremembo oglasa.

Vse velikane TSmedia in njihove lokacije lahko spoznate tukaj.