Slovenska pestra pokrajina nam poleg morja ponuja razgiban visokogorski svet. Morda je prav zato projekt Naj planinska koča, ki poteka na Siol.net, postal tako priljubljen med slovenskimi pohodniki, pa naj gre za izkušene alpiniste ali družine z majhnimi otroki.
Naj planinska koča bo letos potekala že šesto leto zapored. Tudi letos bomo v času projekta pripravili izbor za naj planinsko kočo in naj visokogorsko kočo. Glasovanje bomo pospremili z uporabnimi vsebinami, ki jih za rubriko Naj planinska koča naši novinarji pišejo vse leto. Aktualne gorske vsebine bomo dopolnili z uporabnimi nasveti, tudi letos pa ne bomo pozabili na izpostavitev do družin prijaznih koč.
Samo lani smo v času trajanja akcije Naj planinska koča, od junija do septembra, zabeležili skoraj milijon ogledov strani, kar je kar 27 odstotkov več kot leto prej. Število obiskovalcev je preseglo 745 tisoč, kar predstavlja 32-odstotno rast.
Zanimanje za projekt vsako leto raste tudi med oglaševalci. Svojo ponudbo so v sklopu projekta Naj planinska koča izpostavili Dacia, Artros, Intersport, Podravka, Športna loterija, Pivovarna Laško, Mlekarna Celeia in drugi. Želite biti letos izpostavljeni vi? Povpraševanje pošljite na: oglasevanje@tsmedia.si.