Pri TSmedii smo ponosni, da se lahko pohvalimo z več kot osemdeset oglaševalci, ki svoje blagovne znamke oglašujejo prek ciljanega TV-oglaševanja.
Za nami je že več kot 150 uspešno izvedenih kampanj, ki so našim strankam prinesle dobre rezultate. Še posebej smo ponosni na dejstvo, da se zadovoljni oglaševalci vračajo.
Kako v treh korakih do učinkovite oglasne kampanje s ciljanim TV-oglaševanjem?
1. Klasično TV-oglaševanje kombinirajte s ciljanim TV-oglaševanjem
Pri načrtovanju oglasne kampanje klasično TV-oglaševanje dopolnite s ciljanim TV-oglaševanjem in tako dosezite vse gledalce televizije. Tudi izredno naraščajočo skupino gledalcev, ki TV gleda z zamikom in oglase prevrtava.
2. Razširite kampanjo na več kot 50 kanalov
Namesto zakupa oglaševanja na posameznem TV-kanalu razširite doseg kampanje na več kot 50 različnih TV-kanalov. Tako lahko svojo blagovno znamko približate tudi tistim gledalcem, ki so bolj naklonjeni gledanju tematskih TV-kanalov, kot so športni, kulinarični, »lajfstajl« in podobni.
3. Izkoristite možnost optimizacije kampanje v realnem času
Naša tehnologija omogoča natančno spremljanje učinkovitosti kampanj v realnem času. Zato lahko vašo kampanjo glede na trenutne rezultate ustrezno optimiziramo med tem, ko je kampanja še vedno v teku. Tako boste prava sporočila dostavili pravi ciljni skupini gledalcev.
Podrobnejšo predstavitev ciljanega TV-oglaševanja si lahko ogledate v spodnjem videu.
ZAKAJ IZBRATI CILJANO TV-OGLAŠEVANJE PRI TSMEDII?
- OGLAS DOSEŽE GLEDALCA MED AKTIVNIM GLEDANJEM
Vaš oglas bo prikazan v trenutku, ko bo gledalec preklapljal med kanali in izbiral želeni TV-program. Takrat je pozornost gledalca usmerjena v TV-zaslon, dovzetnost za vaša sporočila pa največja. - VELIK DOSEG NA VEČ RAZLIČNIH TV-KANALIH
Z oglasno kampanjo si lahko zagotovite velik doseg občinstva, na več kot 50 različnih TV-kanalih hkrati. Raziskave so pokazale, da kar 75 odstotkov gledalcev oglas pogleda do konca. - OGLAŠEVANJE ZA PRAVO CILJNO SKUPINO
Ciljate lahko tudi želene skupine gledalcev, glede na lokacijo, demografijo in interese. Znotraj enega TV-programa lahko prikazujete različne oglase, namenjene točno določeni ciljni skupini. Gledalec oglas, ki je ciljno usmerjen glede na njegove interese, bolj zazna in si ga zapomni. - VSAK OGLAS JE STOODSTOTNO VIDEN
Ena od največjih prednosti ciljanega TV-oglaševanja je, da je vsak oglas stoodstotno viden. Oglas se gledalcu prikaže pri ogledu nazaj.Vaš oglas se ne prikazuje ob oglasih drugih oglaševalcev, temveč se gledalcu prikaže le en oglas. - DOSEGANJE MLAJŠEGA OBČINSTVA
S ciljanim TV-oglaševanjem dosežete tudi mlajše gledalce, ki so bolj naklonjeni videovsebinam na zahtevo in ogledu z zamikom.
Nagovorite svoje potencialne kupce v trenutku, ko so najbolj dovzetni za vaše sporočilo. Preizkusite prednosti ciljanega TV-oglaševanja.
Pišite nam na oglasevanje@tsmedia.si.