Splet ostaja tudi v času epidemije eden glavnih virov informacij in zabave spletnih uporabnikov, kar se pozna tudi na obisku. Na Siol.net smo imeli oktobra rekorden obisk. Siol.net je namreč obiskalo več kot 813 tisoč unikatnih uporabnikov, kar je največ, odkar beležimo obisk. Gre za skoraj 60 odstotkov vseh spletnih uporabnikov v Sloveniji.
V primerjavi z lanskim letom je oktobrski mesečni obisk Siol.net tako zrasel za neverjetnih 34 odstotkov, ogledi strani pa so se povečali celo za več kot 54 odstotkov.
Poleg vedno aktualnih in ažurnih novic bralcem vedno ponujamo tudi zabavne in interaktivne vsebine, v sklopu katerih lahko nagovorite svojo ciljno publiko. V teh dneh smo končali projekt Maraton po Ljubljani, še vedno poteka projekt Mojster za vse. Pripravljamo pa že nove projekte, ki bodo vsak čas zaživeli na Siol.net.
[image_dd url=’https://tsmedia.si/wp-content/uploads/2020/11/graf-obiska.png’ animation=’flip’ duration=’0′ delay=’0′][/image_dd]
Tudi letos smo ostali zvesti svojim bralcem in podprli izvedbo Maratona po Ljubljani, čeprav je letos potekal v drugačni izvedbi kot prejšnja leta. Bralci pa so to nagradili, saj so v nagaradni igri ustvarjanja svoje unikatne tekaške majice sodelovali še bolj množično kot prejšnje leto.
Poleg aktualnih tekaških vsebin z nasveti smo poskrbeli tudi za interakcijo z bralci. Omogočili smo jim uporabo tekaškega kalkulatorja, s pomočjo katerega so si lahko na hiter in preprost način izračunali, kako hiter tempo teka morajo izbrati, če želijo na cilj priteči pod magično mejo dveh ur. Tek je letos namreč potekal v virtualni obliki. Tako smo na Siol.net ažurno objavljali tudi rezultate sodelujočih v virtualnem teku. Pripravili smo tudi nagradni natečaj, v katerem so lahko bralci ustvarili svojo tekaško majico z unikatnim napisom. Bralci so letos, navkljub temu, da je maraton potekal le virtualno, ustvarili 46 odstotkov več majic kot lansko leto, za katere pa so oddali kar 23 odstotkov več glasov.
Septembra je zaživela nova rubrika Mojster za vse, ki bralcem ponuja uporabne vsebine na temo prenove in gradnje doma. Vsak mesec so vsebine v rubriki posvečene posebni tematiki. Tema novembra je prenova kopalnice.
Bralcem smo poleg uporabnih vsebin ponudili tudi zabaven in interaktiven kviz, ki jim prinaša uporabne nagrade. Si želite tudi vi postati mesečni sponzor kviza? Stopite v stik s prodajnim svetovalcem TSmedia, saj so nekateri meseci že zasedeni.
Zagotovite si oglaševanje v sklopu rubrike Mojster za vse in nagovorite svojo ciljno skupino. Pišite nam na oglasevanje@tsmedia.si in pripravili bomo vam prilagojeno ponudbo.