Ukrepi se vse bolj sproščajo in vsak dan smo bližje vzpostavitvi življenja, kot smo ga bili vajeni pred pojavom koronavirusne bolezni, tudi na področju strežbe jedi in pijač. Vseeno pa tudi pri tem še vedno ostajajo nekateri novi vzorci vedenja, ki se jih moramo vsi skupaj do nadaljnjega držati.
Kako vam lahko pomagamo do novih strank?
Ponudniki se spopadajo z različnimi izzivi, prav vsi pa si želijo čim večjega obiska. Stranke se počasi vračajo, a nekatere vseeno ostajajo zadržane. V podjetju TSmedia vam lahko pomagamo privabiti stare in tudi nove stranke. Skladno z vašimi željami lahko posebej za vas pripravimo vam prilagojeno ponudbo oglaševanja na oglasnem omrežju TSmedia.
V nadaljevanju predstavljamo le nekaj predlogov
- Predstavite svojo ponudbo s člankom na Siol.net. Pripravite svoj članek, opremljen s fotografijami, in objavili ga bomo na Siol.net v sklopu Trendi. Spomnite bralce na čudovito kulinarično izkušnjo, ki jo lahko vedno pričakujejo pri vas. Članek bo na naslovnici Siol.net dostopen kar en teden. Izpostavljenost pa lahko okrepite še s prikaznim oglasom.
- Predstavite se s člankom, ki ga bo namesto vas pripravila naša advertorial ekpia. Članek lahko dopolnimo še z videom, ki ga za vas lahko posname naša ekipa AdSolution, vi pa ga lahko uporabljate tudi za druge namene. Izkoristite doseg Siol.net in članek dopolnite z nagradno igro. Skladno z dogovorom lahko članek o vaši ponudbi razširimo tudi na družbenem omrežju.
- Če strankam ponujate tudi dostavo hrane, lahko svojo storitev na Siol.net oglašujete v času pred kosilom in med njim. Izkoristite velik obisk Siol.net v času delavnika ter s prikaznimi oglasi spomnite bralce na svojo kulinarično ponudbo in si povečajte število naročil.
- Priključite se uredniški rubriki #DopustujDoma. Nova rubrika je namenjena predstavljanju različnih idej za dopustovanje in izlete po Sloveniji. Bralci med članki v rubriki najdejo številne ideje in predloge za obiske različnih koncev Slovenije. Poskrbimo lahko, da bodo ob iskanju predlogov za potepanje po posamezni slovenski regiji našli tudi vašo ponudbo in se tako na izletu oglasili tudi pri vas.
- Ste morda v hribovitem svetu Slovenije? Pridružite se akciji Naj planinska koča. S sodelovanjem v akciji lahko nagovorite profesionalne in rekreativne pohodnike, da se ob obisku gora oglasijo tudi pri vas. Obiskovalce gora lahko nagovorite s predstavitvijo v e-novičniku o pohodništvu, ki ga tedensko pošiljamo slovenskim pohodnikom. Predstavite se lahko tudi s člankom v rubriki, prikaznim oglasom, možnosti je neskončno. Oglasne rešitve prilagodimo vašim željam.
Siol.net obišče tudi več kot 808 tisoč bralcev na mesec
Med posledice epidemije lahko zagotovo štejemo tudi porast obiska spleta, med drugim tudi spletnih medijev. Siol.net je v zadnjih mesecih dosegel rekordno raven obiska. Na mesec smo zabeležili več kot 808 tisoč obiskovalcev.
Med njimi glede na zaposlitveni status izstopajo zaposleni v podjetjih, ki prihajajo iz vseh slovenskih regij. Delež moških in ženskih bralcev je uravnotežen, prevladujejo pa bralci v starosti nad 30 let. Več kot 23 odstotkov bralcev ima prihodek, ki znaša več kot 1.200 evrov na mesec. Več kot 31 odstotkov bralcev pa ima dokončano višjo izobrazbo.
Oglasno sporočilo prilagodite svojim željam
Podjetja in njihove potrebe ter izzivi se tudi znotraj posamezne panoge v tem času močno razlikujejo. Pred oglaševanjem se je treba vprašati, kaj natanko želite sporočiti strankam in kaj pričakujete od oglaševanja. Morda si želite znova pridobiti večji obisk, kot ste ga imeli pred epidemijo. V tem primeru se je smiselno odločiti, da strankam poveste, da so vaša vrata znova odprta. Povrnite jim občutek varnosti in se v komunikaciji osredotočite na to, kakšne ukrepe ste uvedli in kako zagotavljate varnost svojih strank.
Sporočite nam, kaj si želite od oglaševanja, s kakšnimi izzivi se soočate in pripravili bomo posebej za vas prilagojeno ponudbo oglaševanja. Povpraševanje pošljite na oglasevanje@tsmedia.si.
Skupaj zmoremo!