Videooglasi so ena od najopaznejših oblik oglaševanja. Se sprašujete, zakaj? Tukaj je le nekaj argumentov, ki bralca pustijo brez besed.
- Šest od 10 posameznikov bi si raje ogledalo video na spletu kot na televiziji (Google).
- Število ogledov videov na spletu se vsako leto poveča za 100 odstotkov (Insivia).
- Do leta 2022 bodo spletni videi pomenili več kot 82 odstotkov vsega prenosa podatkov (internet traffic) potrošnikov – to je 15-krat več kot leta 2017 (Cisco).
- 78 odstotkov posameznikov gleda videe na spletu vsak teden, 55 odstotkov pa vsak dan (HubSpot).
- Član vodstva Facebooka ocenjuje, da bodo do leta 2021 na njihovi platformi samo še videi, nič več besedila (Quartz).
- YouTube je druga najbolj obiskana spletna stran za Googlom (Alexa).
- Uporabniki vsak dan na YouTubu pogledajo za več kot eno milijardo ur videov (YouTube).
- 59 odstotkov članov vodstvenega kadra pravi, da bi si ogledali video kot brali besedilo (Wordstream).
- 75 odstotkov vseh videov je predvajanih na mobilnih napravah (eMarketer).
- Uporabniki si zapomnijo 95 odstotkov sporočila, ki si ogledajo prek videa, medtem ko si zapomnijo zgolj 10 odstotkov, če ga preberejo (Insivia).
- Povprečno uporabniki porabijo 2,6-krat več časa na spletni strani z videom kot na strani, ki ga nima (Wistia).
- 71 odstotkov uporabnikov si danes ogleda več videov, kot so si jih prejšnje leto (HubSpot).
Na TSmedia stremimo k stalnemu izboljšanju položaja videooglasov. Na Siol.net se odslej v sklopu in-stream videooglasa videooglas zavrti pred izbranim videom (pre-roll) in za videom (post-roll).
Izpostavite svojo blagovno znamko z videooglasi na Siol.net. Pošljite povpraševanje na: oglasevanje@tsmedia.si.