Video je kralj oglaševanja

Videooglasi so ena od najopaznejših oblik oglaševanja. Se sprašujete, zakaj? Tukaj je le nekaj argumentov, ki bralca pustijo brez besed.

  • Šest od 10 posameznikov bi si raje ogledalo video na spletu kot na televiziji (Google).
  • Število ogledov videov na spletu se vsako leto poveča za 100 odstotkov (Insivia).

  • Do leta 2022 bodo spletni videi pomenili več kot 82 odstotkov vsega prenosa podatkov (internet traffic) potrošnikov – to je 15-krat več kot leta 2017 (Cisco).
  • 78 odstotkov posameznikov gleda videe na spletu vsak teden, 55 odstotkov pa vsak dan (HubSpot).
  • Član vodstva Facebooka ocenjuje, da bodo do leta 2021 na njihovi platformi samo še videi, nič več besedila (Quartz).
  • YouTube je druga najbolj obiskana spletna stran za Googlom (Alexa).
  • Uporabniki vsak dan na YouTubu pogledajo za več kot eno milijardo ur videov (YouTube).
  • 59 odstotkov članov vodstvenega kadra pravi, da bi si ogledali video kot brali besedilo (Wordstream).
  • 75 odstotkov vseh videov je predvajanih na mobilnih napravah (eMarketer).
  • Uporabniki si zapomnijo 95 odstotkov sporočila, ki si ogledajo prek videa, medtem ko si zapomnijo zgolj 10 odstotkov, če ga preberejo (Insivia).
  • Povprečno uporabniki porabijo 2,6-krat več časa na spletni strani z videom kot na strani, ki ga nima (Wistia).
  • 71 odstotkov uporabnikov si danes ogleda več videov, kot so si jih prejšnje leto (HubSpot).

Na TSmedia stremimo k stalnemu izboljšanju položaja videooglasov. Na Siol.net se odslej v sklopu in-stream videooglasa  videooglas zavrti pred izbranim videom (pre-roll) in za videom (post-roll).

Izpostavite svojo blagovno znamko z videooglasi na Siol.net. Pošljite povpraševanje na: oglasevanje@tsmedia.si.