TSmedia je sklenila sodelovanje z največjim nemškim ponudnikom rešitev za ciljano oglaševanje nugg.ad. Napredno ciljano oglaševanje s predvidevanji o vedenju uporabnikov v realnem času je oglaševalcem na voljo na celotnem TSmedia omrežju – na Planet Siol.net, najdi.si, bizi.si in na itis.si.
TSmedia je s sklenitvijo sodelovanja z nemškim podjetjem nugg.ad postala edini slovenski založnik, ki nudi oglaševalcem napredno ciljano oglaševanje s predvidevanji o vedenju uporabnikov v realnem času. Prek pametne visokotehnološke platforme Smart Audience jim omogoča, da izberejo in učinkovito nagovorijo ciljne skupine s točno določeno demografijo, vedenjem, zanimanjem za tip produktov oz. storitev, naklonjenostjo blagovnim znamkam in nakupnimi navadami.
Napredno ciljano oglaševanje s predvidevanji o vedenju uporabnikov v realnem času je rešitev tako za povišanje prepoznavnosti blagovne znamke in naklonjenosti blagovni znamki kot za spodbujanje nakupne namere. Oglaševalci na Planet Siol.net, najdi.si, bizi.si in itis.si pa lahko z njim bolj učinkovito nagovorijo izbrane ciljne skupine in hitreje dosežejo cilje svoje kampanje.
Direktor TSmedia Tomaž Pernovšek vidi partnerstvo z nugg.ad kot odlično priložnost za družbo TSmedia in predvsem njene oglaševalce. “Našim oglaševalcem smo že do zdaj zagotavljali dobre rezultate z najvišjim spletnim dosegom v državi, od tega tedna pa jim lahko ponudimo še več. Z naprednim ciljanim oglaševanjem bodo učinkovito nagovorili natanko tiste uporabnike, ki jih njihovi izdelki in storitve zanimajo, ter tako hitreje dosegli svoje prodajne cilje.” Uspešnega partnerstva se veseli tudi Grzegorz Sławatyński, direktor prodaje za Srednjo in Vzhodno Evrope pri nugg.ad: “Veseli nas, da bomo lahko z nugg.adovo učljivo tehnologijo in predvidevanji v realnem času nadgradili ponudbo največjega založnika v Sloveniji. Verjamemo tudi, da bo napredno ciljano oglaševanje rastočemu slovenskemu trgu digitalnega oglaševanja dalo svež zagon in spodbudilo vlaganja.”