Četrta slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah je z najnovejšimi trendi in podelitvijo nagrad DIGGIT 4. junija v GH Union privabila 450 digitalnih navdušencev.
Organizatorja, družba TSmedia in revija Marketing magazin, sta zagotovila sedem vrhunskih predavanj s priznanimi domačimi in tujimi strokovnjaki. Prisluhnili so tudi štirinajstim izkušenim praktikom in trem najstnikom na štirih okroglih mizah, ob tem pa so prisotni imeli priložnost slišati še tri predavanja v vzporednem programu.
Na drugi podelitvi nagrad DIGGIT je desetčlanska žirija, pod vodstvom Tjaše Kolenc Filipčič iz Zavarovalnice Triglav, zlate nagrade DIGGIT podelila dvanajstim kreativnim rešitvam v desetih kategorijah. Ob tem so štiri velike nagrade prejela dela, ki so med prijavljenimi izstopala na področju digitalne inovativnosti, digitalne strategije, digitalnega oglaševanja in družbenih medijev. Veliko nagrado za digitalno inovacijo sta prejeli Zavarovalnica Triglav in agencija Pristop za delo Virtualni poleti Planica 2015. Veliko nagrado za digitalno strategijo so prejeli Renderspace, Atlantic Grupa in Droga Kolinska za ekosistem spletne pojavnosti Donat Mg. Mediodrom in Renault Nissan Slovenija sta prejela veliko nagrado za oglaševalsko kampanjo Twingospodične. Pristop in Telekom Slovenije pa sta prejela veliko nagrado za akcijo Itak Moč besed v kategoriji družbeni mediji.
Ekipa Planet Siol.net je zaobjela ključne poudarke konference ter foto in video utrip konference. Prezentacije govorcev pa si lahko ogledate na Slidesharu.