Osem razlogov, zakaj naročiti 360-stopinjsko 3D-predstavitev svojega objekta

Na TSmedii v okviru videoprodukcijskih storitev svojim naročnikom ponujamo tudi vrhunske 360-stopinjske 3D-predstavitve njihovih objektov, prostorov in lokacij, ki jih z uporabo najnaprednejše platforme Matterport njihovim uporabnikom v vsej veličini prinesemo na dlani in jim jih približamo bolj kot kadarkoli prej.

Za naročnika lahko s pomočjo dovršene opreme in najsodobnejše tehnologije  posnamemo 360-stopinjski 3D-sprehod po njegovem prostoru oziroma objektu in s tem predstavitev lokacije v kakovosti, natančnosti, interaktivnosti in privlačnosti dvignemo na povsem novo raven. Obiskovalcu je tako kadarkoli in od koderkoli omogočen vstop v virtualen prostor, ki je popolnoma skladen s pravim in po katerem se lahko poljubno sprehaja, pomika med nadstropji ter do potankosti spoznava vse njegove kotičke, ne da bi moral lokacijo zares obiskati.
360-stopinjski virtualni sprehod je mogoče integrirati na spletno stran naročnika, ga deliti na  družbenih omrežjih in drugih portalih ter celo  v Google Street, s čimer naročnik doseže še več občinstva.

Foto: Shutterstock

Virtualni sprehod lahko po želji naročnika pretvorimo tudi v 2D-tlorisni načrt prostora in izdelamo 360-stopinjske fotografije.

Osem glavnih razlogov, zakaj naročiti 360-stopinjsko 3D-predstavitev svojega objekta

Storitev Matterport za napredno predstavitev najrazličnejših prostorov, objektov in lokacij uporablja že na tisoče podjetij v več kot 170 državah po vsem svetu. Njihova izkušnja kaže na to, da je tak način predstavitve postal eno najučinkovitejših in najatraktivnejših orodij za predstavitev, promocijo in trženje ponudnikov z različnih področij, saj se je po njihovih podatkih izkazalo, da jim prinaša številne pozitivne učinke:

1. 95 % več povpraševanja
Natančen, kakovosten in interaktiven 3D-ogled prostorov, objektov in lokacij je omogočen tudi tistim, ki se ne odločijo za fizičen obisk.

2. Povečanje prodaje počitniških kapacitet
Ponudniki počitniških kapacitet, ki so svoje prostore, objekte ali lokacije predstavili tudi s 360-stopinjskimi 3D-virtualnimi sprehodi, ugotavljajo, da se je prodaja ali oddaja le-teh v povprečju povečala za 14 %.

3. Petkrat večja prodaja nepremičnin
Podjetja so z virtualnimi 3D-sprehodi zabeležila do petkrat večjo prodajo nepremičnin.​

4. Večje zaupanje potencialnih kupcev/najemnikov
Ob zavedanju, da imajo klasične fotografije večjo moč zavajanja, se je lažje odločiti za prostor, objekt ali lokacijo, ki si ga lahko do potankosti ogledamo z vseh kotov.

5. Prihranek časa in denarja
Manjša potreba po fizičnem obiskovanju in ogledovanju lokacije je privedla do kar 50-odstotnega prihranka časa in denarja.

6. 300 % večja interakcija na spletnih straneh
Podjetjem se je z objavo 360-stopinjskih sprehodov interakcija na spletnih straneh povečala tudi za 300 %. Obiskovalci zaradi njih na strani tudi preživijo več časa.

7. Pozitivni učinki na okolje
Zmanjšim številom fizičnih obiskov prostorov in lokacij se zmanjša tudi uporaba avtomobilov, letal in drugih prevoznih sredstev.

8. Večja učinkovitost in hitrost pri delu
Zaposleni za svoje delo in projekte pogosto porabijo manj časa, ker lahko do objekta oziroma lokacije dostopajo od kjerkoli in kadarkoli.

Za katere ciljne skupine je storitev uporabna?

Uporabo storitve Matterport je mogoče prenesti na najrazličnejša področja, najbolj pa je ta hip priljubljena pri nepremičninskih agencijah, lastnikih in ponudnikih nepremičnin, hotelirjih, ponudnikih turističnih namestitev in turističnih atrakcij, športnih in wellness objektov, gostinskih lokalov, pri arhitektih, gradbenikih in inženirjih, kadrovskih službah v podjetjih, muzejih in galerijah, avtosalonih, prodajnih salonih, javnih službah, trgovinah in organizatorjih dogodkov.

Primeri dobrih praks:

Virtualni sprehod po prostorih B2 Visoke šole za poslovne vede:

Virtualni sprehod po hotelu Tisa: