Kako do uspešne oglasne kampanje na TV v treh korakih?

Pri TSmedii smo ponosni, da se lahko pohvalimo z več kot osemdeset oglaševalci, ki svoje blagovne znamke oglašujejo prek ciljanega TV-oglaševanja.

Za nami je že več kot 150 uspešno izvedenih kampanj, ki so našim strankam prinesle dobre rezultate. Še posebej smo ponosni na dejstvo, da se zadovoljni oglaševalci vračajo.

Kako v treh korakih do učinkovite oglasne kampanje s ciljanim TV-oglaševanjem?

1. Klasično TV-oglaševanje kombinirajte s ciljanim TV-oglaševanjem


Pri načrtovanju oglasne kampanje klasično TV-oglaševanje dopolnite s ciljanim TV-oglaševanjem in tako dosezite vse gledalce televizije. Tudi izredno naraščajočo skupino gledalcev, ki TV gleda z zamikom in oglase prevrtava.

2. Razširite kampanjo na več kot 50 kanalov


Namesto zakupa oglaševanja na posameznem TV-kanalu razširite doseg kampanje na več kot 50 različnih TV-kanalov. Tako lahko svojo blagovno znamko približate tudi tistim gledalcem, ki so bolj naklonjeni gledanju tematskih TV-kanalov, kot so športni, kulinarični, »lajfstajl« in podobni.

3. Izkoristite možnost optimizacije kampanje v realnem času


Naša tehnologija omogoča natančno spremljanje učinkovitosti kampanj v realnem času. Zato lahko vašo kampanjo glede na trenutne rezultate ustrezno optimiziramo med tem, ko je kampanja še vedno v teku. Tako boste prava sporočila dostavili pravi ciljni skupini gledalcev.

Podrobnejšo predstavitev ciljanega TV-oglaševanja si lahko ogledate v spodnjem videu.

ZAKAJ IZBRATI CILJANO TV-OGLAŠEVANJE PRI TSMEDII?

  1. OGLAS DOSEŽE GLEDALCA MED AKTIVNIM GLEDANJEM
    Vaš oglas bo prikazan v trenutku, ko bo gledalec preklapljal med kanali in izbiral želeni TV-program. Takrat je pozornost gledalca usmerjena v TV-zaslon, dovzetnost za vaša sporočila pa največja.

  2. VELIK DOSEG NA VEČ RAZLIČNIH TV-KANALIH
    Z oglasno kampanjo si lahko zagotovite velik doseg občinstva, na več kot 50 različnih TV-kanalih hkrati. Raziskave so pokazale, da kar 75 odstotkov gledalcev oglas pogleda do konca.

  3. OGLAŠEVANJE ZA PRAVO CILJNO SKUPINO
    Ciljate lahko tudi želene skupine gledalcev, glede na lokacijo, demografijo in interese. Znotraj enega TV-programa lahko prikazujete različne oglase, namenjene točno določeni ciljni skupini. Gledalec oglas, ki je ciljno usmerjen glede na njegove interese, bolj zazna in si ga zapomni.

  4. VSAK OGLAS JE STOODSTOTNO VIDEN
    Ena od največjih prednosti ciljanega TV-oglaševanja je, da je vsak oglas stoodstotno viden. Oglas se gledalcu prikaže pri ogledu nazaj.Vaš oglas se ne prikazuje ob oglasih drugih oglaševalcev, temveč se gledalcu prikaže le en oglas.

  5. DOSEGANJE MLAJŠEGA OBČINSTVA
    S ciljanim TV-oglaševanjem dosežete tudi mlajše gledalce, ki so bolj naklonjeni videovsebinam na zahtevo in ogledu z zamikom.

Nagovorite svoje potencialne kupce v trenutku, ko so najbolj dovzetni za vaše sporočilo. Preizkusite prednosti ciljanega TV-oglaševanja.

Pišite nam na oglasevanje@tsmedia.si.