Pet največjih zmot o TV-oglaševanju

Za TV-oglaševanje veljajo številni stereotipi. Mnogi so prepričani, da je na TV prostora le za velike blagovne znamke z bajnimi oglaševalskimi proračuni, pa tudi, da je TV-oglaševanje drago in da ga je težko meriti ter da je praktično v zatonu. Pa ti stereotipi držijo? Zahvaljujoč ciljanemu TV-oglaševanju te trditve ne držijo več. V nadaljevanju preverite pet najbolj napačnih predstav o TV-oglaševanju in zakaj jim ne bi smeli verjeti.

Zmota #1: TV ni več relevanten medij
TV ostaja eden najučinkovitejših in zaupanja vrednih medijev. Spremenil se je le način gledanja tega medija. Nedavna raziskava britanske medijske družbe Finecast je namreč pokazala, da TV pritegne več pozornosti kot druge platforme in da obstaja tesna povezava med izpostavljenostjo in priklicem blagovne znamke pri oglaševanju na TV. Zahvaljujoč ciljanemu TV-oglaševanju lahko oglaševalci z oglasnimi sporočili natančno dosežejo svoje ciljne skupine in na ta način učinkoviteje porabijo svoj oglaševalski proračun.

Zmota #2: Moja blagovna znamka je premajhna za TV-oglaševanje
Zelo pogosta, a napačna predstava manjših blagovnih znamk. S pomočjo natančnega določanja profilov občinstva, ki ga omogoča ciljano TV-oglaševanje, je mogoče z oglasi doseči le tiste gledalce, ki jim je izdelek ali storitev namenjena. Vložki v medijski zakup bodo tako neprimerljivo nižji, učinek pa večji.

Zmota #3: Težko je izmeriti ROI
Tudi ta trditev ne drži, saj lahko s pomočjo orodij za merjenje ciljanega TV-oglaševanja dobimo vrsto metrik, ki nam pomagajo preveriti, ali so bili naši KPI doseženi. Med kampanjo se ta spremlja, sproti se preverja tudi učinkovitost ter se ji, glede na te meritve, tudi prilagaja.

Zmota #4: Recesija ni pravi trenutek za TV-oglaševanje
Recesija je pravzaprav ravno pravi čas, da začnete oglaševati na TV! Blagovne znamke, ki v času recesije še naprej vlagajo v oglaševanje, iz nje pridejo še močnejše. Naložbe v oglaševanje so v trenutni situaciji ključnega pomena, da bo vaša blagovna znamka ostala relevantna in da bo na dolgi rok okrepila svojo vrednost. Treba pa je seveda tehtno razporediti oglaševalski proračun, da boste za svoj vložek dobili karseda najboljše rezultate. Ciljano TV-oglaševanje vam to omogoča.

Zmota #5: Izdelava TV-oglasa je predraga zame
Ni nujno, da je vaš TV-oglas narejen v slogu visoko proračunskih TV-oglasov, ki na oglaševalskih festivalih dobivajo prestižne nagrade. Obstajajo tudi drugi kreativni in stroškovno vzdržni načini, kako ustvariti dober, predvsem pa učinkovit TV-oglas in tako s pomočjo ciljanega TV-oglaševanja svoji oglaševalski akciji dodate vrednost.

Članek povzet po Marketingweek.com

TV-oglaševanje danes ni namenjeno le velikim. Vas mika preizkusiti prednosti ciljanega TV-oglaševanja? Stopite v stik z našimi specialisti za oglaševanje. Pišite nam na oglasevanje@tsmedia.si.

Veselimo se sodelovanja z vami!